FAQ
Bestellingen
Hoe kan ik bestellen?
Bestellen doe je in 4 eenvoudige stappen.
- Je plaatst een bestelling door op de productpagina van het gewenste product het aantal aan te geven en op de button 'in winkelwagen' te klikken
- Vervolgens word je naar de winkelwagen gestuurd, waar je een overzicht krijgt van de door jou gekozen producten
- Na het klikken op 'ga door naar afrekenen' kun je jouw adresgegevens en betalingsvoorkeur aangeven
- Nadat je hebt afgerekend ontvang je per e-mail een orderbevestiging
Kan ik mijn order annuleren?
We begrijpen het helemaal – wij veranderen ook wel eens van gedachten! Hoe graag we het ook zouden willen, zodra een bestelling is geplaatst, kunnen we deze op dit moment helaas niet meer wijzigen of annuleren.
Mocht het artikel (of de artikelen) toch niet bevallen, dan kun je deze natuurlijk ruilen of retourneren voor een terugbetaling.
Ter herinnering: retourzendingen binnen Nederland zijn gratis.
Verzending & Retourneren
Hieronder vind je enkele veelgestelde vragen over verzending, retourneren en ruilen.
Met welke koerier wordt mijn pakket geleverd?
Bazzara.nl verstuurt haar bestellingen in Nederland en België met PostNL. Overige landen versturen wij met UPS. Doorgaans worden bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur geplaatst zijn, nog dezelfde dag verstuurd en zijn deze dus de volgende dag bij je in huis.
Verzendingen naar het buitenland kunnen enkele dagen in beslag nemen. Voor bestellingen binnen Nederland van boven € 40,- rekenen we geen verzendkosten. Bij bestellingen met een lager bestelbedrag bedragen de verzendkosten €5,50 per bestelling. Wanneer een product niet op voorraad blijkt te zijn, nemen wij direct contact met je op.
Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Bestellingen boven €50 zijn gratis in Nederland en België. Onder €50 zijn de verzendkosten voor deze landen €4,95. Voor andere landen zijn deze kosten op nacalculatie.
Kan mijn pakket ook op een afhaalpunt worden geleverd?
Indien je het product liever niet thuis ontvangt kun je ook ervoor kiezen om te leveren op een afhaalpunt. Met meer dan 1500 locaties in Nederland is er altijd wel eentje in de buurt.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Heb je een bestelling geplaatst op een werkdag vóór 16:00 uur? Dan ontvang je aan het einde van de dag een e-mail met de track & trace-code van je pakket. Via deze link kun je je bestelling eenvoudig volgen. Daarnaast stuurt PostNL je e-mails over de voortgang van de bezorging. Meer informatie over de bezorging door PostNL vind je hieren over UPS hier.
Kan ik mijn bezorgdtijd en plaats kiezen?
Komt het bezorgmoment niet uit? Dan kun je zelf een ander tijdstip of een PostNL-locatie kiezen om je pakket te ontvangen, zelfs vóórdat de eerste bezorgpoging is gedaan. Zo hoef je nooit een pakket te missen! Pas het bezorgmoment eenvoudig aan naar overdag, ‘s avonds, of naar een PostNL-locatie in de buurt.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Wanneer je niet thuis bent volgt PostNL altijd je bezorgvoorkeuren. Heb je je voorkeuren niet ingesteld bij PostNL? Dan bezorgen ze je pakket bij de buren of bij een PostNL-punt. Via track & trace in je PostNL app of online zie je waar je pakket is
PostNL bewaart je pakket bij een PostNL-punt slechts één week.
Tip: Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als je je pakket ophaalt. PostNL mag het pakket anders niet aan je meegeven
Wat zijn de oficiële retourregels?
Indien je niet tevreden bent over ons product, mag je het bestelde product aan ons retourneren en afzien van de aankoop. De wettelijke termijn voor deze bedenktijd is 14 dagen na ontvangst van de bestelling, maar wij bieden je zelfs nog meer dan 14 dagen extra, zodat je 30 dagen de tijd hebt om onze producten uit te proberen. We doen dat bewust omdat veel van onze producten na een langere periode pas hun uitwerking hebben.
Je hoeft voor het retourneren geen reden aan te geven, al zouden we dit wel op prijs stellen om onze producten mogelijk te verbeteren en onze klanten nog beter van dienst te zijn. Als je de complete aankoop retourneert ontvang je het volledige aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten retour. Terugbetaling vindt plaats met hetzelfde betaalmiddel als welke je hebt gebruikt om te betalen.
Wij vragen je om, voordat je het product retourneert, eerst contact met ons op te nemen voor retourinstructies en een etiket voor gratis retourzending met PostNL. Je producten kun je dan gratis verzenden aan ons retouradres.
Betaling
Hoe kan ik betalen?
Hoe kan ik betalen?
Bij BAzzara.nl betaal je natuurlijk altijd veilig en gemakkelijk. Je kunt onder andere betalen met iDeal, PayPal, Bancontact, Klarna (Betaal later) en de Creditcards Visa, Mastercard, American Express.
Uitgebreide informatie over betalen vind je hier.
De prijzen op Bazzara.nl zijn inclusief BTW.
Een andere vraag?
Neem contact met ons op!